Header Backgound

אולפן הקלטות מקצועי

אולפן הקלטות

בערים הגדולות בישראל לא מעט אולפני הקלטות מקצועיים, חלקם מעניקים שירותי סאונד והקלטה לזמרים או קריינים ולאנשי מקצוע שונים וחלקם מאפשרים שעות אולפן גם לחובבנים המבקשים לבצע הקלטות למטרות שונות שאינן בהכרח מוסיקליות.

שירותי אולפן

באולפן הקלטות ישנו ציוד מקצועי להקלטת פסי קול שונים, טכנאי הסאונד המלווה את ההקלטה מבצע את הטיונינג – ההכוונות המתאימות לאיכות הקול, לסוג הקול וכיוצא באלו. בעזרת טכנאי סאונד מקצועי ואולפן הקלטות בעל ציוד מתאים ניתן להוציא לאור את הפוטנציאל המקסימלי הטמון בכל אדם, גם באנשים שאינם זמרים או מתיימרים להיות כאלו.

כמעט בכל אולפני ההקלטות ניתן גם לבצע חזרות, עיבודים מוסיקליים, עריכות של חומרים קיימים ועוד. כל אולפן מציע כמובן שירותים אחרים ומתמקד בנדבך אחר של עולם המוסיקה. כאשר אתם מחפשים אחר אולפן הקלטות מקצועי הקפידו להסביר לנציג האולפן את הצרכים שלשמם אתם רוצים להגיע וכך תוכלו לבחור באולפן המתאים ביותר עבורכם.

כאמור שירותי האולפן כוללים הקלטות שירה, הקלטות קריינות וגם הקלטות חובבים. נפוצה מאד כיום תופעת הקלטת השיר במתנה או בהפתעה ולא מעט חתנים וכלות למשל נוהגים להקליט שיר חתונה או כניסה לחופה בעצמם, שיר שיפתיע את האורחים. כך גם חתני בר או בת מצווה המבקשים לשלב אלמנט מפתיע באירוע החגיגי שלהם.

על אומנות המאסטרינג מאז ועד היום

לא בכל אולפן הקלטות תוכלו למצוא אמן מאסטרינג שידע כיצד לשלב בין הרבדים המהוקצעים של המוסיקה הנשמעת לאוזן כל אדם לבין הרבדים העמוקים יותר הנחשפים בעיקר לאנשי המקצוע ולאוזן בלתי מזויינת. שכבות ייחודיות אלו המעובדות באמצעות טכנולוגיות מורכבות של מאסטרינג עושות לא פעם את ההבדל בין פיסת מוסיקה שהיא יצירת אומנות לבין עוד רצועה בנאלית.

למעשה את תגלית המאסטרינג הביאו לעולם אנשי הסאונד עוד בשנות השמונים והיוצרים הגדולים בעולם ידעו לעשות בבשורה הזו שימוש לאורך כל הדרך וליצור אלבומי מופת ייחודיים המבוססים על אמני מאסטרינג שהשכילו לקלף את השכבות השונות ולעצב אותם באופן מושלם.

את המאסטרינג מבצעים בעזרת מכשור ישן מאד וחדש מאד. השילוב בין השניים יוצר לא רק נגיעות של נוסטלגיה אלא גם אפשרות לשמור על צליל ייחודי. בין המעבדים המשוכללים ביותר הקיימים בעולם לבין האקולייזרים בני השלושים מתרחשת סמביוזה מופלאה, המרגשת בהחלט את אנשי הסאונד והמוסיקה בארץ וברחבי העולם.

לימודי סאונד והפקה מוזיקלית

חושבים על קריירה בתחום הסאונד? חפשו באתרי האינטרנט השונים קורסים בתחום הסאונד וההפקה המוזיקלית. הכשרה מקצועית בתוכנות השונות ובציוד המתקדם תוכל להעניק לכם תמונה רחבה לגבי האומנות הזו ובעתיד אולי תוכלו להשתלב באחד מאולפני ההקלטות המובילים או אפילו לפתוח אולפן משלכם, המציע שירותי סאונד מתקדמים לאמנים, מוסיקאיים וגם חובבים המבקשים ללכת הביתה בסופו של יום עם יר מוקלט משלהם.