Header Backgound

אבטחת אירועים וחתונות

כשאנחנו חושבים על אבטחת אירועים, בין אם זה אירועים פרטיים או ציבוריים, אנחנו נוטים לחשוב בכיוון של אבטחת האורחים באירוע. כיצד להבטיח ששום גורם שאיננו אמור להיות בשטח האירוע אכן לא ייכנס אליו, ששום דבר עניין כזה או אחר שלא אמור להיות בזמן האירוע ועלול לחבל בו ובהנאה של האורחים, לא יתרחש.

אך האמת היא, אבטחת אירועים וחתונות איננה חלה רק על אורחים באירוע או על המשתתפים בו, אלא מדובר באבטחה גם של ציוד ושירותים מסוימים שניתנים באירוע. דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים לראות, בכל מה שקשור לאבטחת ציוד סאונד. כידוע, ציוד סאונד עולה יכול להגיע לסכומים של אלפי ועשרות אלפי שקלים, זה נכון לגבי ציוד סאונד במופעי מוזיקה, תיאטרון, כנסים, ירידים וכן באירועים פרטיים. כל תקליטן משתמש בציוד שעולה כסף רב, ציוד זה כידוע, הוא למעשה כלי העבודה שלו, אם חס וחלילה קורה לו משהו, הרי שפרנסתו נפגעת.

אבטחת אירועים וחתונות, כוללת בין היתר, גם שמירה על כך שהציוד עצמו לא ייגנב או לא ייהרס. זה נעשה בדרכים שונות כפי שנוכל לראות מיד. חשוב להבהיר, למרות שתקליטנים וכל גורם מקצועי אחר, נוטה באופן טבעי לעשות ביטוח מקצועי על הציוד שלו, הרי שייקח זמן עד שחברת הביטוח תעביר לו את כספי הביטוח ותאפשר לו בכך לרכוש ציוד חלופי. לכן, אי אפשר להתבסס רק על כספי הפוליסה ולכן חשוב שתהיה אבטחה מלאה על הציוד.

ישנן דרכים שונות לשמור על ציוד סאונד. הדבר תלוי תחילה בסוג האירוע וכן בשטח בו הוא נערך. מן הסתם אירוע שנערך במקום סגור, סוג השמירה שתוצב שם תהיה שונה מאשר אירוע שנערך במקום פתוח.

אבטחת אירועים וחתונות, באופן כללי משתנה בהתאם לסוג האירוע וכן לכמות האורחים אשר משתתפת בו. בחלק מהמקרים תוצב שמירה אנושית, כלומר שומרים אשר ידאגו שאף אחד לא יגיע אל ציוד הסאונד וכן אל פריטי ציוד אחרים. במקרים אחרים, הרי שחברת האבטחה תציג כלובים או מחסומים שימנעו מעבר וכניסה אל האזורים בהם מוצב ציוד זה.

אחד העקרונות החשובים בתהליך של אבטחת אירועים וחתונות, בכל הקשור לשמירה על ציוד סאונד ובכלל, זה הרעיון שהציוד לא יכול להיות חשוף לכולם ולא כל אחד יכול להגיע אליו. זה חשוב מאחר וגם אם אין כוונה לגנוב אותו הרי שיש גורמים שירצו לפגוע בו או שיעשו זאת מבלי כוונה. לכן חברת שמירה מספקת את הכלים ואת המאבטחים שיכולים לעזור בכל הקשור לאבטחת האירוע כולו וכאמור, גם באבטחת ציוד סאונד יקר או כל סוג ציוד אחר שנמצא באירוע.

חשוב להבהיר, תהליך השמירה מתחיל הרבה לפני שהאירוע מתחיל ונגמר כשאנשי המקצוע עוזבים את המקום ביחד עם הציוד.