Header Backgound

אטרקציה מיוחדת לאירוע בת מצווה

אירוע הבת מצווה הפך בשנים האחרונות לאחד האירועים החשובים ביותר אצל כל נער ונערה. אם בעבר אירוע הבר או בת מצווה היה אירוע צנוע שלא כלל אטרקציות שונות כמו בחתונה, כיום המצב שונה. אחד האטרקציות השכיחות ביותר הוא הקלטת קליפ במתנה לנער או נערת המצווה אשר נראה כקליפ מקצועי לכל דבר, או ברכה שהיא בצורת קליפ.

למה כדאי לכם לשלב אטרקציות מיוחדות?

שילוב אטרקציות מיוחדות לאירוע בת המצווה בשילוב מזכרות מהאירוע הם השילוב המושלם לבת מצווה מושלמת. האורחים מקבלים מזכרת מהאירוע שתמיד יוכלו להיזכר בו והנערה החוגגת נהנית מאטרקציה מיוחדת שמשדרגת את האירוע ועושה טוב  לאורחים המוזמנים. שילוב של השניים עושה טוב לאירוע וגורם לאירוע להיות האירוע הטוב ביותר שיכול להיות . לכן שילוב קליפ מקצועי או ברכה לאירוע ע"י החברים, המשפחה או אפילו אומנים מפורסמים היא חובה בכל אירוע.

היכן ניתן לשלב אטרקציות לאירוע בת מצווה?

אירוע בת מצווה כיום נעשה בכל מיני מקומות הפופולאריים ביותר הם חגיגת בת מצווה במועדון, לופטים ובאולם אירועים ויש החוגגים גם במקומות בטבע, בבית, בוילה וכדומה.

שילוב אטרקציות באירועי בת מצווה מתחילים בקבלת הפנים שנפתחת עם רקדניות או עמדות צילום וכו' ונמשכת בכניסה לאולם שם ניתן לשלב כניסה מיוחדת של נערת בת המצווה על ברבור, כרכרה או אפילו בתוך לב. המשך האטרקציות יכולות להיות במהלך סלואו משפחתי בו ניתן להפריח בלונים או להפריח בועות תוך כדי הריקוד עצמו, והן ממשיכות לרחבת הריקודים שם ניתן לשלב זוהרים ומתוקים או מתוקים על גלגלים.

התאמת האטרקציה לסגנון האירוע עצמו

את האטרקציה מומלץ להתאים לסגנון האירוע עצמו ולרצונות הנערה שמבינה לא מעט באטרקציות שונות. על מנת לבחור את האטרקציה המתאימה יש להתייעץ עם מפיקת האירוע או לשאול את נערת הבת מצווה איך היא רוצה שסגנון האירוע שלה יהיה ואיזה אטרקציות היא רוצה שיהיו באירוע שלה. מעבר לכך, מומלץ לחלק מזכרות מהאירוע כמו: מגנטים, מחזיק מפתחות ועוד. כמו כן, תוכלו לתת מזכרות יותר מיוחדות כמו  הצבת תאי צילום או הקלטה שאליהם נכנסים האורחים ושם הם יכולים להצטלם או להקליט שיר אותו יקבלו בסוף האירוע.