Header Backgound

איך להפוך את אירוע בת המצווה לאירוע מיוחד?

בת מצווה הוא אירוע מיוחד ומשמעותי עבור כל ילדה אשר הופכת לנערה. גיל 12 הוא גיל מיוחד המהווה למעשה נקודת מפנה חשובה של תחילת החיים הבוגרים ולקיחת אחריות על מעשים. הורים לבנות רבות מעוניינים לחגוג את גיל ה-12 של בתם בדרך מיוחדת, בין אם במסגרת אולם אירועים או טיול לכל בנות הכיתה. כל משפחה בוחרת את הדרך המתאימה לה.

כדי להזמין וילות לאירועים ברמה גבוהה כנסו לאתר וילאס – אתר הוילות הישראלי הרשמי!

כיצד אפשר להפוך את בת המצווה לחגיגה מיוחדת

אירוע בת המצווה חשוב לכל ילדה בגיל ההתבגרות. בגיל זה מתחרות לא פעם הבנות על הנערה שתקיים את האירוע היפה ביותר. משום כך, אספנו כמה טיפים שיעזרו לכם לחגוג את אירוע בת המצווה לבתכם בדרך טובה:

  • מופע – בכל בת מצווה יש אוכל וריקודים, אך מה שמשדרג את האירוע יותר מכל הוא מופע. זה יכול להיות מופע קסמים של קוסם מקצועי, רקדניות מיוחדות או מפעילים אחרים המציעים מגוון הפעלות לכל הבנות, תוך שהם שמים במרכז את ילדת בת המצווה. יש המשדרגים את המופע בעזרת אפקטים מיוחדים כמו זיקוקים או הפרחת יונים, הכול לפי בחירת הילדה החוגגת.
  • סדנאות – פעילויות אלה מתאימות לבנות שקטות יותר שאינן מעוניינות בתשומת לב רבה. סדנאות הן דרך טובה להעסיק את הבנות בפעילות מועילה ולתת להן ערך מוסף ולעתים אף חינוכי. ניתן לקיים סדנאות איפור, אמנות, הפרשת חלה, עיצוב פיסול בחימר וכדומה.
  • טיול – אפשר לחגוג את בת המצווה בעזרת טיול לכל הבנות, שהרי לא חייבים לחכות עד לטיול השנתי הבית ספרי המתקיים רק בסוף השנה. אפשר להוציא את כל הבנות מלאות המרץ לטיול בחיק הטבע ולארגן פעילויות כמו טיולי סוסים ויריות בחץ וקשת.
  • אירוע בחצר – ילדים, בדיוק כמו מבוגרים, אוהבים אירועים בשטח הפתוח. ניתן לארגן אירוע "על האש" ולהביא מגוון מאכלים שהילדים אוהבים: תירס חם, מרשמלו על האש וכמובן כמה סטייקים טובים.
  • הופעה חיצונית – סעיף זה אמנם לא קשור לעריכת האירוע עצמו, אך חיוני לכל בת. כלת בת המצווה המתבגרת רוצה להיראות במיטבה במהלך הערב. לפיכך, מומלץ לבחור שמלה חגיגית ויפה שתדגיש את יופייה של החוגגת.

זהו הדבר המרכזי שיכול להפוך את בת המצווה לאירוע מיוחד

מה שהופך את אירוע בת המצווה לאירוע מיוחד באמת הוא המקום שבו עורכים את החגיגה. בחירת מקום חשובה גם לחוגגת הקטנה וגם להרגשה הכללית הטובה של האורחים. ניתן למשל לחגוג את מסיבת בת המצווה בוילה. בעלי וילות רבות ברכבי הארץ משכירים את הוילות לאירועים, וחגיגית בת מצווה היא האירוע המתאים לכך. הוילה מתאימה למגוון הפעילויות שהוזכרו מקודם. היא כוללת רחבה גדולה שיכולה לשמש כבמה למופעים או להצבת שולחנות כדי לערוך את הסדנאות השונות. כמו כן, בוילות רבות מוצעת ערכת ברביקיו, כך שאם מתכננים לעשות אירוע בחוץ, לא צריך לדאוג לכלים עבור הבשרים הצלויים. בנוסף לכך, הוילה יכולה להתאים כהפתעה בסיומו של יום טיולים מגוון ומלא בפעילות. ניתן לנוח על הדשא, לשבת בכיסאות הנוחים או לעשות מסיבת בריכה.