Header Backgound

ביטוח מקיף לרכב – לתת לרכב לנגן בשבילכם

כמו כל דבר בחיינו ובפרט בכלי הרכב בהם אנחנו נוהגים, עולם המערכות לרכב השתנה באופן ניכר מהפעם הראשונה בה הופיעה מערכת בכלי רכב ועד היום. סביר להניח שהשינויים שאנחנו היינו עדים להם, הם רק ההתחלה של התהליך, שסופו עוד רחוק מאיתנו.

בהתחלה היו אלו מקלטי רדיו רגילים, לאחר מכן, התחלנו להשתמש במקלטי רדיו נשלפים, אשר עם הזמן השתלבו בהם גם מתקני מערכות סטריאו. עם הזמן המערכות הפכו ל"צלחות דיסקים", אשר איפשרו לנו להכיל כמה דיסקים בו זמנית. כך השימוש במערכת היה הרבה יותר פשוט, במקום להחליף בכל פעם דיסק, יכולנו ללחץ על כפתור. עם הזמן התחלף, כאשר היום אנחנו לא צריכים להשתמש יותר בדיסקים. אנחנו מחברים פלאפון או נגן מוזיקה לרכב והנה יש לנו מוזיקה להאזין לה. בכלי רכב חדשים, אפילו לא צריך לחבר פיזית, החיבור נעשה באמצעות מערכת בלוטות'.

על מנת שהמערכת תפעל כמו שצריך ואנחנו נוכל להאזין למוזיקה, מן הסתם אנחנו צריכים לדאוג שכל האלמנטים יהיו מותקנים ברכב וכמובן שהרכב יהיה מוגן היטב ולא ייגרם לו שום נזק או חבלה פנימית. אחת הדרכים לשמור על כך היא באמצעות פוליסת ביטוח מקיף.

פוליסת ביטוח מקיף לרכב, היא אחת משלושת הפוליסות שאנחנו עושים לרכב שלנו אחרי שאנחנו רוכשים אותו. להבדיל מהפוליסות האחרות, הרי פוליסת ביטוח מקיף לרכב שומרת על פניו מפני נזקים שעלולים להיגרם לו. זו יכולה להיות תאונה, חבלה מכוונת, פגיעה כתוצאה מאסון טבע וכן בלאי.

בעבר, פוליסת ביטוח מקיף לרכב הגנה עלינו מפני פריצות וגניבות של רדיו נשלף או מערכת לרכב. מאחר וכיום מדובר על מערכות בילט אין בתוך הרכב, אז פחות מהותי העניין של הגניבה, למרות שיש לו משמעות. עיקר העניין הוא בנזק שעלול להיגרם מסיבה כזו או אחרת למערכת.

כיצד הביטוח תשמור על המערכת שלנו

נתחיל דווקא מהעניין של הגנה מפני פריצות וגניבות. אנחנו יכולים להיעזר במערכות מיגון לרכב אשר, בין היתר, ייגנו עליו גם במקרים בהם יש ניסיונות לגנוב את המערכת. חברות ביטוח מחייבות כל מי שעושה פוליסת ביטוח מקיף לרכב להתקין מספר מערכות מיגון על מנת לשמור על הרכב מפני פריצה.

בכל הקשור לחבלה, נזק או בלאי, הרי שחברת הביטוח מעניקה לנו מגוון שירותים שיכולים לעזור לנו להתמודד עם בעיות אלה. החברה מעניקה לנו אפשרות לקבל טיפולים תקופתיים ואחרים במוסכים מורשים, כולל אפשרות שגורם מקצועי ייקח את הרכב מנקודה מסוימת ויחזיר אותו אלינו.

חשוב להבהיר, פוליסת ביטוח מקיף לרכב לא עוסקת אך ורק במערכות לרכב, זו נקודה קטנה בכל הפוליסה. אך היא מהותית והיא בוודאי משקפת לא מעט עבור מי שמחזיק ברכב. לכן חשוב שאנחנו נקפיד לשים לב לכך.