Header Backgound

הקלטת שיר לכבוד בר המצווה

יש לכם אירוע בר מצווה, בחרתם לו אולם, ודאגתם כבר לכיבוד ואוכל מושקע, דאגתם לצלם שיצלם את האירוע ולצלם מגנטים שיתעד את האירוע היטב. אבל אם אתם מחפשים מזכרת שתשנה את האירוע, ולפיכך יזכרו את האירוע שלכם לתמיד, הקלטת שיר לכבוד בר המצווה אז איך באמת מתבצעת ההקלטה, ומה צריכים לעשות כל זה במאמר שלפניכם.

למה כדאי להקליט שיר לכבוד בר המצווה?

אם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת במינה, שתשאיר את האורחים פעורי פה, וכך תרגש את כולם שיר בר מצווה היא האטרקציה המיוחדת היום. אתם חושבים, שניתן לחבר מילים, שהתקליטן ישים את המנגינה המתאימה, והילד יזייף והתבלבל במילים, וגם תקליטן הטוב ביותר, אינו יכול לתקן זיופים והגברה, לא יגרום לאורחים להתלהב מהאטרקציה. אך כדי למנוע את התקלות האלו, כדאי להקליט את השיר באולפן הקלטות מקצועי, שבו ניתן ליצור פלייבק למילות השיר, ולהקליט את ילד הבר מצווה, וכך האורחים ישמעו את השיר המושלם. כמו כן לאחר ההקלטה, אתם מקבלים את השיר למזכרת.

אילו שירים ניתן להקליט?

ניתן להקליט מגוון סגנונות של שירים, החל משיר כניסה ועד דואט של אימא ובן. ניתן להקליט שירים של מגוון זמרים מפורסמים וניתן להקליט שיר מקורי שלכם.

איך מתבצעת ההקלטה?

אנו בסראונד מציעים אולפן חדש ומקצועי המעוצב באווירה נעימה ומזמינה. אתם צריכים להגיע אלינו עם מילים לשיר ולחן, ואנו נבצע את השאר נקליט את הפלייבק בצורה המקצועית ביותר, והפלייבק יוכל לאפשר לשירים להישמע ברמה מקצועית במיוחד. אנו עובדים עם מגוון סוגי אנשים, גם אנשים שהם זמרים מקצועיים וגם כאלה שאינם. אנחנו עובדים איתם בצורה אינטנסיבית, וממוקדת ועוצרים כל פעם כדי לתקן וללמד טריקים ותיקונים, על ידי השירה וגם על ידי תוכנות מתקדמות, וגם הוספת אפקטים לשיפור הקול, עבודה על דיקציה הגשת הטקסט ועוד. חשוב לדעת שאנו עובדים עם ילד הבר מצווה בסבלנות, וברמה איטית עד שהוא יודע ומרגיש ביטחון עם הכישרון שלו.

מתי ניתן לשמוע את ההקלטה?

ניתן לשמוע אצת ההקלטה בכל זמן שתרצו במהלך הבר מצווה. אתם מקבלים מאתנו דיסק שאותו ניתן להשמיע במהלך הבר מצווה.

למה דווקא לבחור בנו?

קיימים מגוון של אולפנים רבים להקלטות, אז למה באמת לבחור בנו בגלל הסיבות הבאות:

  • אולפן עם ציוד מקצועי ומעוצב המשרה אוירה נעימה. 
  • צוות סבלני ואדיב עד לתוצאה המושלמת. 
  • מקום נגיש 
  • טכנאים מקצועיים, שהוסמכו לכך במקומות הלימוד הנחשבים ביותר.
  • מחירים נוחים הקלטת שיר בר מצווה רק ב350 ₪ בלבד 

אצלנו בסראונד מתמחים במגוון סוגי הקלטות החל מחובבים הבאים להקליט שיר במתנה, וכלה בזמרים מקצועיים. כדי להפעיל את השיר שהקלטתם אצלנו פנו אל רנטפרו השכרת ציוד לאירועים.