Header Backgound

התאמת סאונד לחתונה המתקיימת על הים

זוגות רבים בישראל בוחרים להינשא באווירה רומנטית וקסומה ולערוך את חתונתם על הים, תחת כיפת השמיים. כאשר באים לקיים חתונה על הים יש לזכור שמדובר בתנאי שטח – מקום פתוח, חול ורוחות, ולהתאים לכך את ציוד הסאונד, על מנת שתוכלו ליהנות מסאונד איכותי בחתונתכם.

מדוע יש להתאים סאונד לחתונה על הים?

מכיוון שהים הוא שטח גדול ופתוח שבו מנשבות רוחות, הסאונד נשמע חלש יותר כי הוא עולה כלפי מעלה. בכדי להתגבר על כך, מומלץ ביותר להשקיע בציוד הגברה איכותי המכיל מפרט חזק ומתקדם, כדי שתיהנו מסאונד איכותי במהלך החתונה.

כיצד, אם כן, יש להתאים את הסאונד לחתונה על הים?

ישנם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון בהתאמת סאונד לחתונה על הים:

 

  • מערכת ההגברה: חשוב מאוד להצטייד במערכת הגברה גדולה במיוחד ולהוסיף לה ציוד הגברה נלווה שיחזק את עוצמת הסאונד. לאור הגורמים המשפיעים על טיב הסאונד בים, כדאי להשקיע במערכת הגברה איכותית. מערכת ההגברה כוללת רמקולים, מגברים, מיקסרים, מיקרופונים ועוד. ככל שהרכיבים האלקטרוניים שמהם מורכבת מערכת ההגברה טובים יותר, כך הסאונד נשמע נקי ואיכותי יותר. לכן, כדאי לבחור במערכת הגברה איכותית, בעלת מפרט מתקדם המתאימה את עוצמת הסאונד לשטח הפתוח ומספקת איכות סאונד ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, מומלץ לבחור במערכת הגברה עמידה בפני כל מזג אוויר, בהתאם לעונה שבה נערכת החתונה (רוחות חזקות, סופות חול, גשם או שמש חזקה). לכל מקרה שלא יהיה, רצוי לוודא שמערכת ההגברה תכלול גם ציוד גיבוי במקרה של תקלות. כך, תסירו מעצמכם דאגות ותבטיחו לעצמכם יותר שקט במהלך החתונה.  
  • מיקום הרמקולים: כשעורכים חתונה על הים חשוב מאוד לשים לב לחלוקת הסאונד כיוון שמדובר במרחב פתוח. לכן, חשוב למקם את הרמקולים בצורה האידיאלית ביותר על מנת להשיג איכות סאונד גבוהה. לשם כך יש להביא בחשבון את גודל השטח שבו מתקיימת החתונה, את כמות המוזמנים, את רחבת הריקודים, את עמדת הדי ג'יי, את מיקום החופה, וכדומה.

 

אספקת חשמל: חשוב ביותר לבדוק מראש האם בחוף הים שבו נערכת החתונה יש תשתית חשמל ציבורית או שמדובר בחוף מבודד ואז תצטרכו להשתמש באמצעי הגברה על בסיס גנרטור. גם בחתונה בחוף ים שבו יש תשתית חשמל, מומלץ לוודא שיש גנרטור חירום הפועל אוטומטית במקרה שיקרו תקלות כלשהן באספקת החשמל. כמו כן חשוב לבדוק לכמה זמן מספיק הגנרטור, מי אחראי להפעיל אותו, לאיזה ציוד הוא מספיק ועוד.