Header Backgound

כיצד ג'ינגל עסקי יכול לתרום לעסק שלך?

מה זה בכלל ג'ינגל עסקי?


כיום יש מיליון ואחד דרכים למתג את בית העסק שלכם, אבל אחת הדרכים הכי פשוטות ויעילות תהיה ללא ספק ליצור ג'ינגל עסקי. ג'ינגל עסקי הוא נעימה מוזיקלית שמלווה במידע אינפורמטיבי על עסק, חנות או מוצר. ג'ינגלים תוכלו למצוא בפרסומות בטלוויזיה או ברדיו והאמת היא, שכיום הם פופולאריים במיוחד בקווי המתנה. כיום יותר ויותר אנשים פונים ליצירת ג'ינגל עסקי אישי משלהם ואותנו זה לא באמת מפתיע – מבחן התוצאה לגמרי עושה את שלו. אז מה כל כך מיוחד בג'ינגל עסקי?

מעביר את ההמתנה בכיף


לפני הכל, ג'ינגל עסקי יעזור ללקוחות שלכם להעביר את ההמתנה שלהם על הקו בכיף. המוזיקה הנעימה תקל על האי נוחות ליד הקו, תאפשר ללקוחות להמשיך בעיסוקים השוטפים שלהם ולהימנע מתחושת תסכול וחוסר נעימות המלווה להמתנה שותקת וארוכה. האמת היא, שנוסף על כך שג'ינגל עסקי יעביר את ההמתנה קצת יותר בסבבה, יש לו יתרון משמעותי אולי אפילו יותר – ג'ינגל עסקי נכון יכול לקצר את התור. בג'ינגל לעסק שלכם חשוב שתשלבו פרטי מידע שנוגעים לשאלות נפוצות שגורמות ללקוחות רבים להתקשר:

  • שעות פתיחה.
  • כתובת בית העסק.
  • דרכים נוספות ליצור קשר: דף פייסבוק, כתובת מייל, אינסטגרם וכו'.
  • מידע על מבצעים.
  • ועוד ועוד…

במצב כזה, לקוחות רבים ימצאו מענה בג'ינגל ההמתנה שלכם ויקצרו משמעותית את התור עבור אלו מהם הזקוקים למענה אנושי עבור שאלות מורכבות מעט יותר.

ממתג את בית העסק


בסופו של דבר, כשאדם מחכה בתור הוא זקוק לסיבה שתניע אותו להישאר על הקו ולא לעבור לעסק המתחרה. הג'ינגל העסקי שלכם הוא הזדמנות מצוינת לשווק את העסק שלכם כמו שצריך – תציינו בו את המומחיות שלכם, את הדברים שמייחדים אתכם מהמתחרות ואת האג'נדה האישית שמלווה אתכם בעבודה השוטפת. ואם הג'ינגל שלכם יהיה קליט והלקוחות יזמזמו אותו? בכלל הרווחתם!

שומר על מקצועיות


ג'ינגל זו אחלה דרך להעיד על המקצועיות של בית העסק שלכם. מדובר בהשקעה קטנה ונוחה תקציבית שמשדרגת את הרשמיות של בית העסק שלכם בכמה רמות. עבודה פשוטה על ג'ינגל שתיקח פרק זמן קצר למדיי תאפשר לכם ליישר קו עם המתחרות ובחלק מהמקרים אפילו לעקוף אותן. מגניב, לא?

אז למה אתם מחכים?


כיום ישנם בתי עסק רבים המתמחים ביצירה של ג'ינגל עסקי שיותר מישמחו לחלוק את הידע שלהם וליצור ביחד איתכם את הג'ינגל המושלם עבורכם. עם השקעה כלכלית נמוכה למדיי, תוצאות מובטחות בשטח – אין לכם ממש מה להפסיד. אז למה אתם מחכים? תיצרו את הג'ינגל שלכם עוד היום!