Header Backgound

מנורות תקרה לאווירה טובה

בשוק התאורה ניתן ליהנות ממגוון רחב של מנורות תלויות מהתקרה. מנורות התקרה מאפשרות תאורה רחבה בחללים רחבים וניתן יהיה למצוא אותם לא רק בבתים פרטיים אלא גם במבנים כמו מוזיאונים, היכלי תרבות, מסעדות ועוד.

מה חשוב להכיר בכל הנוגע להתקנת מנורות תקרה?

מנורות תקרה, המכונות גם נברשות, הפכו להיות פופולריות בבתים רבים. בעבר הייתה לנברשת סטיגמה של פריט תאורה שרחוק מלהיות אלגנטי או כזה המעוצב יתר על המידה. עם הזמן, אלו העוסקים בעיצוב פנים הבינו שמדובר בסטיגמה שאין לה אחיזה במציאות.

חשוב כמובן לדעת ולהכיר שעיצוב כל חלל בבית מושפע משילוב של מספר פרטים וביניהם מנורות התקרה. ההתייחסות למנורות התקרה, המעניקות את מרב התאורה בחלל, היא רחבה, כשזו אמורה להתכתב יחד עם שאר אלמנטים בחלל.

מנורות תקרה באולפני סאונד

חלל נוסף בו נוכל למצוא מנורות תקרה הוא בתוך אולפני סאונד. אלו העוסקים בהפקה ויצירה של מוזיקה שואפים ליצור עבור עצמם חלל עבודה נעים ונוח. לבטח אם נדרשת מהם ישיבה באולפן ההקלטות במשך שעות רבות לאורך היממה.

חשוב לשאוף שגופי תאורה לאולפן סאונד לא יתפסו חלל רב וזאת למול כך שבתוך אולפן הסאונד נמצא ציוד רחב של מחשבים, רמקולים, מערכות נגינה שונות ועוד. אלו המחפשים מנורות תקרה לחלל זה יוכלו למצוא גם אפשרויות למנורות שתופסות פחות נפח.

מנורות התקרה צמודי הקיר הם אלו העדיפות בחללי אולפנים, שמראש נחשבים לחללים קטנים ופונקציונאליים. בחנויות תאורה רבות ניתן למצוא מגוון רחב של מנורות תקרה צמודי קיר אשר יספקו תאורה נכונה ומדויקת לכל אולפן סאונד.

מנורות תקרה למרפסת

מקום נוסף בבתים בו ניתן להתקין מנורות תקרה הוא במרפסת. המרפסת, להבדיל משאר חללי הבית, מהווה מקום פתוח החשוף ללחות ורוחות ועל כן חשוב לקבע לתקרת המרפסת גוף תאורה חזק, עמיד ואטום לחדירה של מים ולחות.

בחנויות תאורה רבות קיימות מחלקות ייעודיות לתאורה בחוץ, בין אם מדובר על תאורה לגנים וחצרות ולבטח במקרים של תאורה המיועדת למרפסות הבתים. שימוש נבון במנורות תקרה במרפסת יהפכו את המקום למזמין גם בשעות הליל.

מנורות תקרה בחדר השינה

בחדר השינה חשוב להתקין מנורות תקרה בעל גוון נעים. חדר השינה משמש אותנו לא פעם כמקום מפלט למנוחה קלה, קריאה של ספר ועוד ועל כך מומלץ לעשות שימוש במנורות תקרה המאירות בגוון של Warm White. גוון המעניק אווירה חמימה ואינטימית בחלל.

יש לקחת בחשבון ששילוב של תאורה מהתקרה בחדר השינה חייב להיעשות תוך היכולת לשלב באותו חלל גם את התאורה שקיימת אצל רבים בשני צידי המיטה.

מנורות תקרה – המגוון רחב

אין ספק שבתחום התאורה ובתוכו תחום מנורות התקרה, ניתן למצוא מספר רחב של פתרונות תאורה מן התקרה. חשוב לזכור שאת התקנת גופי התאורה בתקרה יש לעשות באופן בטיחותי לבטח במקרים בהם מדובר של נברשות וגופי תאורה רחבים וכבדים.