Header Backgound

צלצול המתנה למיתוג העסק

מיתוג? מה זה בכלל אומר?


בין אם יש לך עסק חדש, או שאתה בעל עסק מצליח שעובד כבר שנים רבות, בטוח שמעת את המונח מיתוג. ההגדרה של מיתוג היא כללית מאוד ומשמעה הוא אפיון של בית עסק מסוים באופן שמייחד אותו מכלל המתחרים. על פניו מדובר בהגדרה מאוד פשוטה אבל האמת היא שמדובר בעולם מורכב – איך מצליחים בכלל לשכנע את הלקוח שבית העסק שלי שונה מהעסקים המתחרים בתחום שלי? אפשרויות מאוד נפוצות קיימות בעולם השיווק הדיגיטלי אבל דווקא עליהן לא נדבר כאן, אלא נתרכז בתחום שכנראה פחות יצא לכם לשמוע – צלצול המתנה. 

מה לצלצול המתנה ולמיתוג?


כל אדם שיפנה לקבל את השירות שלך ויחפש מענה טלפוני כנראה ייאלץ לחכות דקות ארוכות על הקו. מדובר בזמן קריטי שיכול להסתכם באחת משתי דרכים: הראשונה – בה הלקוח יחליט לוותר ולעבור לבית העסק הבא, ואילו השנייה – בה הלקוח יגיע למסקנה שההמתנה משתלמת ויחליט לחכות למענה אנושי. מה שאני מנסה לומר למעשה, שמדובר בדקות גורליות שחלק משמעותי מהלקוחות הפוטנציאלים שלך עוברים ויעברו. המתנה ברקע של צליל חיוג רגיל לא רק משעממת, אלא עשויה לתת תחושה אצל הלקוח שייתכן ומדובר בקו מנותק, עסק סגור או מקום שעוד לא נפתח – בקיצור, צלצול המתנה עסקי זאת אפשרות מעולה למיתוג העסק. הצלצול ייתן תחושה ללקוח שמדובר בבית עסק רציני ועמוס ושאנשיו עמוסים בפניות קודמות אבל יתפנו לעזור לו בקרוב. במקום תחושת בלבול ללקוח תהיה תחושה ברורה אחת – יש מי שדואג לי, אני צריך רק לחכות. אבל עכשיו כשהגעתם להבנה שאתם רוצים צלצול המתנה נשארה תהיה אחת – איזה אפשרויות בכלל קיימות לצליל המתנה?

ג'ינגל ייחודי


שימוש בג'ינגל עיסקי בצלצול ההמתנה הוא צוהר משמעותי להבעה עצמית. שילוב של מוזיקה נעימה עם מידע אינפורמטיבי גם יעביר ללקוח את המידע שהוא צריך לקבל באופן נעים וייחודי ויעביר לו תחושה של רצינות. הפלוס בג'ינגל הוא שבמידה ומדובר באחד טוב, המיתוג לא ייגמר בלקוח – ייתכן שהוא יתחיל לזמזם אותו לעצמו כשהוא בבית, עם חברים או אפילו בתור לסופר. מבלי לשים לב – הוא עצמו יתחיל גם לשווק אותך בכל מקום!

הסבר אינפורמטיבי


במידה ואתם פחות מתחברים לעולם הג'ינגלים, אפשרות נוספת היא לשלב מנגינה נעימה עם כמה משפטים בעלי הסבר אינפורמטיבי על הייחודיות של בית העסק, שעות הפעילות שלו, חלופה להמתנה למענה אנושי וכמות האנשים שנמצאים לפני הלקוח בתור. מדובר במידע שחשוב מאוד ללקוח לשמוע ויכול לשכנע אותו להישאר על הקו ולחכות. 

אז מה עכשיו?


אם החלטתם שאתם מעוניינים למתג את בית העסק שלכם באמצעות צלצול המתנה, כל מה שנשאר הוא לחשוב על רעיון מקורי ולהגשים את החלום. מוזמנים להתייעץ איתנו, להתלבט ולהיעזר בניסיון שלנו בתחום. שיהיה לכם המון בהצלחה!