Header Backgound

שיר במתנה

חלמתם פעם להקליט שיר באולפן מקצועי ולתת אותו במתנה לאהוביכם?

בסראונד מציעים לכם לכם מגוון מתנות מקורית וייחודית המתאימות לכל אירוע
(חתונה, יום הולדת, יום נישואין, מסיבת פרידה בעבודה וכו').מתוך מאגר פלייבקים עצום הכולל מאות שירים עבריים ולועזיים מוכרים,
תוכלו לבחור שיר שיוקלט ויופק ברמה הגבוהה ביותר עי" צוות האולפן.
אין מה לחשוש, לא צריך להיות זמר גדול, אפשר סתם לזייף בכיף…

שיר במתנה מרגש ומיוחד לכל אירוע

בואו לשיר את המתנה מכל הלב!
בינינו, הדבר שהכי מדבר אל הרגש הוא שיר מתוך הלב. אם אתם רוצים לרגש מישהו, לשמח, לאחל, או סתם להתקרב – השמיעו לו שיר במתנה מבית סראונד ותראו כמה השיר נקלט וכמה הוא חביב.

למי ולמה שיר במתנה?

שיר במתנה הוא פתרון מוצלח כאשר רוצים להפתיע מישהו במתנה יצירתית. במקום לנסות לחפש בין דוכני המתנות את החפץ שהכי ימצא חן בעיניו, את הדבר שהוא באמת צריך, הרי בסופו של דבר מדובר במשימה קשה במיוחד. גם אחרי שמתאמצים מאד, לא תמיד מצליחים למצוא את הדבר שידבר אל הלב של השני.

אבל לא כך עם שיר במתנה! כאשר מוסרים למישהו שיר עם מילים אישיות שנכתבו בהתאם לאישיות הספציפית שלו, עם הסיטואציה המתאימה – הוא לא ישכח את זה לעולם, וזה באמת ידבר אל לבו. זה יכול להיות לחבר, בן זוג, ידיד, או ילד, אין מי ששיר לא ידבר אליו והוא לא יתחבר אל המילים והלחן.
השאלה הגדולה היא איפה מבצעים את המשימה. איך מוציאים לפועל את הרעיון הגאוני הזה.

מתברר שאפשר גם אפשר, ואין הדבר כל כך מסובך.

שיר במתנה במקום שיעשה לכם את הרגע הזה למרגש במיוחד

פשוט מאד, פונים לסראונד, אולפני הקלטות, ועם כל הציוד והמכשור שלהם מבצעים את הלחן שחברתם מראש. המקום המקצועי, שנבנה במיוחד עם השראה ועם סביבה מותאמת, יוצרת מיד אוירה עבור יצירת השיר, כך שהוא באמת יצא מכל הלב.

זה לא רק שיר במתנה, יש בסראונד הרבה עזרים כדי להצליח. אנחנו מציעים אולפן ברמה גבוהה מאד, כך שכל שיר ישמע פשוט נפלא. במקום ישנו גם פלייבק כך שאפשר להעזר גם בו כדי לשדרג את השירים. האולפנים המשוכללים והמתקדמים מתאימים בעצם לכל אחד, בין אם אתם חדשים לגמרי בתחום ואף פעם לא ראיתם אולפן מול העיניים, ובין אם אתם מכירים היטב מה זה אולפן, תהנו מרמת המקצועיות הגבוהה ומן הביצועים שאנחנו מציעים כאן.

אז קדימה! יש לכם את מי להפתיע? בואו לבטא את זה עם שיר במתנה בסראונד,  בעלות של 450 ש"ח בלבד!