Header Backgound

אוזניות אלחוטיות מומלצות למוזיקאים

מוזיקאים הם אנשים בעלי שמיעה אבסולוטית ולכן קיימת אצלם חשיבות רבה לכל צליל כדי שהוא יהיה נפרד ולא ייבלע עם צלילים אחרים.

שימוש באוזניות אלחוטיות 

בשנים האחרונות מוזיקאים רבים נעזרים באופציה של אוזניות אלחוטיות מומלצות למוזיקאים וזאת לאור האיכות יוצאת הדופן של האוזניות הללו. מוזיקאי שמשתמש בהן שם לב לכל מיתר ולכל הקשה של התוף ובדרך זו הוא מסווג את המוזיקה ובחזרה הבאה הוא יבצע את השינויים הנדרשים. המטרה היא שכל המוזיקה תישמע באופן חלק, יחושו את המעברים בין כלי הנגינה השונים ומעטפת זו תיצור הנאה עצומה של השמיעה המוזיקלית.

סינון רעשי רקע 

אחד הדברים החשובים ביותר של אוזניות אלחוטיות מומלצות למוזיקאים, הוא העובדה שהן מסננות את כל רעשי הרקע. לכן המוזיקאי שמקשיב לנגינה שומע רק את המוסיקה ולא רחשים או דיבורים. מדובר בנושא שהוא חשוב ביותר הן בחזרות ובעיקר בהקלטות. אם נוצר שיבוש בהקלטה, יהיה צורך לנגן את כל השיר מהתחלה ולהקליט אותו שוב.

כאשר המוזיקאי שומע את ההקלטה, הוא מגיע למסקנות על איכותה של ההקלטה, על כשלים בנקודות ספציפיות ועוד. בדרך זו קל לו לנתב את התיקונים והוא נותן הנחיות לנגנים השונים, היכן הם צריכים לבצע שינוי באופן הנגינה שלהם כדי שהתוצאה תצא לא פחות ממושלמת.

אוזניות אלחוטיות מומלצות למוזיקאים, מבודדות את כל הרעשים ולכן קיימת סבירות גבוהה שבהקלטה הבאה הנגינה תישמע הרבה יותר טוב.

אוזניות אלחוטיות בעמדת הדי ג'יי

רוב התקליטנים משתמשים באופציה של אוזניות אלחוטיות מומלצות למוזיקאים וזאת כדי לבצע שינויים נדרשים באינטונציה של המוסיקה. כך תוך כדי השמעת המוסיקה בחתונה או במסיבת בת מצווה הם מגבירים את הבאסים, או במקרים אחרים מפחיתים אותם כדי שהמוסיקה שמתנגנת תהיה ערבה לאוזניהם של האורחים באולם. 

אולפני הקלטות מקצועיים 

כאשר זמרים או להקות אשר מגיעים אל אולפני הקלטות מקצועיים, כל אחד מהם מקבל אוזניות אלחוטיות מומלצות למוזיקאים. כמו כן מקבלים אותם גם הטכנאים ואנשי הסאונד כדי שהם יקבלו החלטה על כל אחד מהמקטעים של הנגינה או של השירה אם הם סדר. 

לעיתים נדרשות כמה וכמה הקלטות עד שמקליטים את השיר או את קטע הנגינה באופן מושלם. רק לאחר שיש גרסה סופית שאושרה על ידי הגורמים הרלוונטיים, אפשר להפיץ אותה בתחנות הרדיו, בתחנות אירוח שונות, או בכל דרך שיבחר המוזיקאי כדי לקדם את ענייניו המוזיקליים.