Header Backgound

איך לבחור מערכות הקלטה NVR

כיצד בוחרים מערכות הקלטה NVR?

מערכות הקלטה הן בין הפריטים החדשניים יחסית בתחום המיגון. הדרך הטובה ביותר ליצור מיגון הרמטי היא לוודא סגירה מיטבית יותר של פינות הן בפנים המבנה והן מחוצה לו. אחד האופציות היותר מומלצות לאחרונה על ידי אנשי המעקב והביטחון היא הצמדת מערכת הקלטות לצד מערכת המצלמות כדי להביא את המיגון לסוגיו השונים לרמה גבוהה יותר מבחינת ההרתעה מצד אחד ומבחינת המעקב והגילוי מצד שני.

מערכות ההקלטה הן חדשות מעניינות ומרעננות בהחלט לאור המצב הקשה בתחום הפלילים לזיהוי ואיתור מקרי גניבה, השגת גבול וכניסה לשטח פרטי- מערכות ההקלטה ממבט ראשון נראתה לנו קצת חסרת מעוף אבל ממבט קרוב ניתן לראות בוודאות כמה המערכות הללו בבחירה נכונה והתקנה מקצועית יכולות לסייע ולייעל את מערך האבטחה והמיגון. כמה פשוט ככה גאוני!

מהי מערכת הקלטה ולשם מה היא מיועדת

מערכות הקלטה מקצועית לצורכי מיגון,  כמו מערכות הקלטה NVR  למשל, הן מערכות בטיחות מתקדמות אשר מתפקדות כערך מוסך לצד מצלמות הבטיחות והבטחון. מערכות הקלטה מקצועיות ומתקדמות יעניקו מענה נוסף לייעול המיגון במבנה הפרטי, העסקי והציבורי לקליטת תנועות חשודות ופליליות. ההקלטה תורמת לקליטת רעשים, שיחות ודיבורים כתוצאה מהרגישות הרבה שלהן לקולות ורחשים. מערכות הקלטה מסוג זה יכולות לקלוט את הלחישות הקלות ביותר והרחשים הנמוכים ביותר ובכך לסייע ולשפר את מערך המיגון.

 

בדיקת מקוריות מערכות ההקלטה

חשוב מאוד לבדוק את מקוריות ההקלטה, לבדוק את סימן ההיכר המקורי של אותה מערכת ולהשוות אותה למערכת המוצגת בפניכם. המערכת המקורית תגיע עם תו תקן ואחריות ותו מקור משלה בעיקר כאשר מדובר על מותג אבטחה ידוע.

 

גודל מערכת ההקלטה והתקנה מקצועית

גם מערכות ההקלטה , ממש כמו מערכות הצילום הן מערכות ההופכות לקטנות ורגישות יותר בהתאמה עם הזמן. ככל שהמערכת תהיה קטנה יותר כך תהיה יקרה יותר, כמובן בהתאם לרמת המקצועיות. חשוב מאוד לערוך טסט למערכת ולהבין עד כמה החיישנים, הקלט והפלט שלה רגישים ואיכותיים.

 

מערכות הקלטה ביתיות – אלמנטים של תאורה

בין אם אנחנו בוחרים במערכות הקלטה ביתיות ובין אם אנחנו בוחרים דווקא במערכות עסקיות, חשוב מאוד לבחור במצלמות שיעניקו עד כמה שפחות אור גלוי לעין ונקודות אדומות בולטות, כפי שניתן לראות במצלמות הקלטה וצילום. חשוב מאוד לבחור במערכת הקלטה הניתנת להסתרה מלאה עד כמה שניתן מהעין.

 

מערכת הקלטת שמע חכמה

כפי שציינו, חשוב מאוד לבחור במערכת הקלטה חכמה שתוכל להעביר קולות גם אם יכולת השמע גרועה ביותר ואפילו אם תנאי השטח ומזג האוויר מפריעים לקבלת פלט איכותי. קיימות מערכות הקלטה המכילות סינון רעשים ובכך ניתן לקבל איכות שמע ברמה גבוהה במיוחד.

 

עמידות בפני מכות ונפילות – מערכת מיגון םנימית

בחירת מערכות הקלטה חשוב שתשים דגש על עמידות המערכת והיכולת שלה לספוג זעזועים ומכות שונות ובמידה וזו מותקנת מחוץ למבנה להקפיד על מערכת עמידה בפני לחות ורטיבות.