Header Backgound

השכרת גנרטור להפקת קליפ בטבע

אם אחד מהחברים הכי טובים שלכם החליט להתחתן, אתם בוודאי רוצים לעשות לו הפתעה לערב החתונה. יש הרבה דברים שתוכלו לחשוב עליהם, אך אין כמו להפיק עבורו קליפ מרגש. עם זאת, ולמרות שהרבה מאוד אנשים מפיקים קליפים אישיים ומרגשים לאירועים כאלה, כדאי לדעת שזו לא באמת משימה שקל להתמודד איתה. אתם צריכים לתכנן את הדברים בצורה מושלמת ולחשוב על שאלות רציניות כמו:

  • איפה אתם רוצים לצלם את הקליפ?
  • מה צריך להיות האורך שלו?
  • האם אתם רוצים להוסיף לו גם שירה?

אם תחשבו על כל השאלות האלה מראש ויהיו לכם תשובות אליהם, תוכלו לדעת מה דרוש לכם. במידה והחלטתם לצלם את הקליפ בשטח אתם צריכים לא מעט ציוד, החל ממצלמות איכותיות ועד גנרטורים להשכרה. איך יהיה לכם חשמל בשטח אם לא תדאגו מבעוד מועד לגנרטור איכותי וחזק?

 

השכרת הציוד הדרוש

אם חשבתם לרגע שאתם צריכים לקנות את כל הציוד הדרוש לכם כדי להפיק את הקליפ שלכם בטבע, כדאי שתדעו שאתם טועים. היום יש לא מעט חברות שאליהן אתם יכולים לפנות כדי לשכור מהן את כל הציוד הדרוש לכם, ואתם תראו שזה יהיה הפתרון הטוב ביותר. כדאי תחילה לעשות רשימת ציוד, שכן רק כך תוכלו לפנות אל החברה הטובה ביותר ולדעת שלא תשכחו שום דבר. בדרך כלל הפקות של קליפים בשטח כוללות מספר שלבים, כאשר השלב הראשון הוא התכנון והחשיבה על הרעיון. לשלב השני בדרך כלל צריך לשכור את הציוד כדי לצלם ולעשות את העבודה בשטח, ובשלב השלישי נפגשים באולפן הקלטות ועורכים את הדברים. בין אם מה שדרוש לכם זה שירות של השכרת גנרטור ובין אם דרוש לכם כל ציוד אחר כדאי לדעת שיש היום לא מעט חברות שעוסקות בתחום כך שיש לכם לאיפה לפנות.

 

מפגש באולפן הקלטות

לבסוף, אחרי שתבצעו בשטח את כל העבודה ואחרי שתצלמו את הדברים, תגיעו לשלב השלישי שכולל את מפגש העריכה באולפן ההקלטות. זה אחד מהשלבים הכי חשובים בהפקה של קליפ בטבע, כי זה השלב שבו בוחרים מה להשאיר, מה להסיר ואיך לסדר את הדברים. על מנת שהתוצאה הסופית תהייה באמת מרשימה וכדי שתוכלו להקרין את הקליפ בקלות באירוע החתונה של החבר הכי טוב שלכם, כדאי יהיה לפנות אל חברה מקצועית שעוסקת בתחום. כפי שהודגש לעיל, לא חסרות היום חברות שיכולות להשכיר לכם ציוד וגם לעזור לכם בכל מה שקשור לעריכת הקליפ. עם זאת, לא בכל חברה מקצועית כזאת תקבלו את השירות הכי אדיב והכי מקצועי שיש. לכן כדאי לקרוא מעט אודות החברה לפני שאתם בוחרים בה כי כך תדעו שאתם באמת במקום הטוב ביותר וכי התוצאה תהייה מושלמת.