Header Backgound

למה להקליט שיר באולפן הקלטות ולא בבית?

אם אתם מחפשים להקליט שיר לאירוע או שיר כזמרים מתחילים, המקום היחידי המתאים ביותר להקלטת שיר במחיר נוח לכל כיס הוא אולפן הקלטות מקצועי.
למה לא להקליט שיר בבית? מה זה אולפן הקלטות ביתי מה ההבדל בינו לבין אולפן הקלטות מקצועי? ואיך מקליטים שיר באולפן הקלטות?

רוצים להקליט שיר? רק באולפן הקלטות


לפני קצת יותר מעשור הקלטה באולפן הקלטות הייתה בעיקר לזמרים מקצועיים וחברות הגדולות, כבר מספר רב של שנים שאולפני הקלטות מאפשרים לכל דורש להקליט שיר באולפן ההקלטות: הקלטת שיר לאירוע בה מרבית האנשים כלל לא זמרים, הקלטת שיר במתנה לגבר או לאישה וכן הקלטות לזמרים בתחילת או אמצע דרכם המקליטים לרוב שירי קאבר.
להבדיל מהקלטת שיר בבית או באולפן ביתי , אולפן הקלטות יספק עבורכם לכם איכות גבוהה מאוד ותוצאה שתכבד אתכם ואת האדם או האירוע שלכבודו את מקליטים את השיר.

להקליט שיר בבית: התוצאה גרועה ולא מקצועית


כל החלופות לאיכות הגבוהה של אולפן ההקלטות הוכחו כבעלות חסרונות רבים: הקלטה בבית, הקלטה מהנייד, הקלטה באולפן הקלטות ביתי או הקלטה באולפן הקלטות נייד – כל אלו לא יאפשרו לכם את התוצאה הרצויה ולעיתים יגבו מכם מחיר כמעט זהה להקלטה האיכותיות המתאפשרת כבר שנים ועבור כל אדם, זוג או הקלטה קבוצתית.

הסיבות מדוע להקליט שיר באולפן הקלטות מקצועי ולא בבית הן רבות: 

  • הקלטות שיר בבית או בטלפון מוקלטים באיכות גרועה שאינה מכבדת את האדם או האירוע לו מקליטים את השיר
  • הקלטה בבית או באולפן הקלטות ביתי לרוב לא יכללו ציוד הקלטה וסאונד מתקדמים המאפשרים איכות הקלטה ברמה גבוהה מאוד כמו שניתן להשיג באולפן הקלטות מקצועי
  • הקלטה בבית, בטלפון או באולפן לא מקצועי אינם כוללים בידוד אקוסטי איכותי המבודד רעשי רקע
  • הקלטה בבית אינה כוללת לווי של מפיק מוזיקלי מקצועי, הקלטה באולפן הקלטות ביתי ככל הנראה לא תכלול מפיק מוזיקלי אלא גורם מתפעל.
  • הקלטה בבית לא מאפשרת הקלטה בזוגות ובאולפן הקלטות ביתי לא תוכלו לשיר בקבוצה ולקבל תוצאה מקצועית ואיכותית
  • הקלטת שיר בבית או באולפן מאולתר לרוב לא יעברו עריכת סאונד וקול בתוכנות עריכת סאונד מתקדמות


התוצאה עלולה לעשות לכם בושות וככל הנראה לא תשיג את המטרה שאליה התכוונתם.

הקלטה באולפן הקלטות: מפיק מוזיקלי אישי, הקלטה באיכות גבוהה, עריכת קול

כדי להעלים את כל החסרונות האלו וקבל הקלטת שיר איכותית, רק אולפן הקלטות מקצועי המומחה בהקלטות שירי קאבר יכול לספק עבורכם את התמורה המקצועית והאיכותית ביותר.
אולפן ההקלטות יאפשר לכם להקליט שיר לכל מטרה, בלווי מפיק מוזיקלי בעל ניסיון רב שנים בהקלטות שירי קאבר, באולפן הקלטות המאובזר בציוד הקלטה מתקדם לקבלת שיר באיכות גבוהה מאוד.