Header Backgound

קליפ במתנה – מתנות בת מצווה יפות לכל נערה

בעבר כשהיינו נותנים מתנות לבת מצווה היינו דואגים לכתוב ברכה ולשים אותה לצד המתנה. היום כשהעולם הוא יותר דיגיטלי, לצד שימוש בברכות נייר אפשר למצוא ברכות באמצעים קצת יותר מתקדמים, למשל קליפ בת מצווה.

הרעיון של קליפ בת מצווה (קליפ שמן הסתם אפשר לעשות גם בחתונות ובר מצווה), הוא פשוט אך דורש השקעה מסוימת. לפני שנסביר בקצרה כיצד בונים קליפ ומה ההיתרון שלו, נציין שקליפ זה יכול להתבצע על ידי כל אחד, והוא לא חייב להיות מוגש עם המתנה באירוע (למרות שרבים נוהגים כך) אלא אפשר גם לפני או אחרי האירוע למסור אותו לכלת הבת מצווה בנפרד, באופן אישי.

כיצד יוצרים קליפ בת מצווה

על מנת ליצור קליפ שיוגש לצד מתנות לבת מצווה או בנפרד אליו כל מה שצריך זה מצלמת וידיאו, אפשרית אפילו מצלמה מפלאפון, כמה חבר'ה יצירתיים שיכתבו משהו, הם יכולים גם לשיר, לרקוד או כל מיני דברים אחרים, על פי יכולתם האומנותית. וכמה דקות של השקעה. החשיבות בקליפ שכזה, הוא להציג עד כמה כלת בת המצווה אהובה וכמה האירוע מרגש את מי שעושה את הקליפ.

היתרון של קליפ בתור ברכה למתנות בת מצווה או אפילו בנפרד (למשל בתור ברכה כללית שתוקרן בבת המצווה) שהוא גם מאפשר שימוש בכלים ויזואליים הרבה יותר נרחבים, וגם איננו מוגבל בתנועה וזמן. דברים שכלל לא ניתן לקחת בשימוש בברכה רגילה. הקליפ הוא הרבה יותר אומנותי, ויכול גם להכיל יותר שותפים כאשר כל אחד מהם מביא את מה שהוא טוב מבחינה אומנותית.

קליפ בת מצווה בתור מתנה

קליפ בת מצווה יכול לשמש גם מתנה בפני עצמה. כיום מתנות בת מצווה הן מורכבות מדברים רבים ואם כלת בת המצווה אוהבת לשיר למשל, אז אפשר לתת לה בתור מתנה קליפ, כלומר לבצע קליפ בעצמה שתציג באירוע. זה יכול להיות שיר או ריקוד שהאורחים בוודאי יסמכו לראות.

נקודה נוספת היא באמת אותו קליפ שניתן לצפות בו בזמן האירוע, מדובר על קליפ שעורכים החברים והמשפחה, שיכול לספר על כלת הבת מצווה, לספר כמה הם אוהבים אותה, להציג תמונות מהחיים שלה, לשיר לכבודה ועוד. הרעיון הוא כמובן לעורר התרגשות בקרב האורחים לצד הענקת כבוד לילדה.

מאחר ויש הרבה סגנונות של מתנות לבת מצווה, אז הרעיון של קליפ הוא אחד מהם, הם בתור מתנה והן בתור ברכה. ההמלצה היא להתאים את המתנה לכלת האירוע על מנת שהיא תהנה ולא תרגיש נבוכה או לא נעים מהסיטואציה. קחו בחשבון שבסופו של דבר זה האירוע שלה ואם היא תרגיש לא בנוח זה עלול לפגוע בה ולהרוס לה את האירוע.

אנחנו ממליצים לעשות לה קליפ שיתאים לה ולמה שהיא אוהבת, גם אם זה נראה לכם פשוט, כל עוד היא אוהבת את זה, אז זה בסדר