Header Backgound

קליפ בת מצווה

5 טיפים שיעזרו לכם להכין קליפ בת מצווה מוצלח

ריכזנו עבורכם חמישה טיפים שחשוב להכיר בהכנת קליפ בת מצווה מדהים, אם אתם מתכנים את יום ההולדת ה- 12 של ילדתכם אתם במקום הנכון. כיום בנות המצווה חוגגות את הבת מצווה שלהן בדרכים שונות ויצירתיות לפעמים אפילו יצירתיות מאוד. במהלך האירוע הורים רבים רוצים לשלב קטע מרגש ומשמח על ביתם הקטנה שהגיע לבגרות, בכדי לעשות זאת הם משתמשים בקליפ בת מצווה המחבר את האורחים לאירוע המיוחד הזה בבסגנון המתאים לבת המצווה כלומר לנסיכה שלכם.

טיפים להכנת קליפ בת מצווה

  1. בכדי שהקליפ לא תהיה קצרה מידי ולא ארוכה עד כדי שעמום קל ההמלצה היא להכין את הקליפ באורך של בין 8 עד 12 דקות זהו אורך מצוין למרבית הסגנונות ומסוגל להכיל כמעט כ תוכן ומסר שתרצו.
  2. רצוי לשלב תמונות מקרוב , במהלך הקליפ התמונות הקרובות יוצרות אפקט מרשים וממקד את הצופה בעיקר המסר שתרצו להעביר. התמונות הקרובות צריכות להיות באיכות גבוהה מאוד ואסתטיות.
  3. שילוב וידאו שצולם מסאמרטפונים – אם מחליטים לשלב מספר סרטונים שצולמו הסמארטפון יש לוודא שהם באיכות מספיק טובה ושהצילום התבצע לרוחב ולא לאורך כך התמונה תוצג באופן מיטבי על מרבית המסכים
  4. את קליפ הבת מצווה חשוב לא להעמיס בטקסט ולתת לתמונות לספר את הסיפור. בחירת סגנון הקליפ הוא כמובן שינחה את אופן ביום הקליפ בת מצווה אך בכל מקרה בעת הצגת תמונות העדיפות היא לשלב משפטים שקולעים למטרה יחד עם התמונה ובכך להעביר את הסיפור באופן מעניין ואפילו מרגש.
  5. בחירת שירים מתאימים זה סוד הקסם, מוסיקת קליפ בת מצווה משתנה מקליפ לקליפ לפי הטעם האישי וסגנון הקליפ. קליפים מרגשים תלויים מאוד במוסיקה המשולבת עם הוידאו או התמונות. כדי מאוד להתייעץ עם מומחים בנושא בכדי לקבוע את המוסיקה של הקליפ בת מצווה וחשוב לזכור שהקליפ בת מצווה מוצג במהלך האירוע שגם בו משמיעים שירים ולכן חשוב לבחור שירים שישמעו בפעם הראשונה במהלך הקליפ בת מצווה לכן יש לעדכן את התקליטן בנושא.

המלצה נוספת לקליפ מוצלח…

הכנת קליפ בת מצווה הינה מאלכה לא פשוטה, ברוב המקרים ההורים מנסים לעשות זאת בעצמם אך עקב חוסר זמן או בעיות טכניות תוצאת הקליפ אינה מספקת ובמיקרים גרועים יותר גם קצת מזלזלת בקהל הצופה. אם אתם מחפשים קליפ בת מצווה באמת מרגש ואיכותי כדאי לפנות לאנשי מקצוע המתאימים כמו באתר וידאו פרו – הם מומחים ביצירת קליפים וביצירת קליפ בת מצווה בפרט. ותאמינו או לא המחיר לא יקר בכלל ואפילו משתלם מאוד בעבור התוצאה המקצועית והחיסכון בזמן.

לסיכום

השתמשו בטיפים האלו בעת איסוף החומר לקליפ בת מצווה תחשבו על סגנון הקליפ שמציג את הנסיכה שלכם כפי שאתם רואים אותה והשתמשו במקצוענים שיעשו את הקסם ויוציאו לכם את הקליפ שישאיר מזכרת ניצחת לילדתכם.